glitzybloggen

Charlotte "glitzy" Josefsson

Träning tisdag

Biceps & rygg idag. Avslutade med 20 min intervall på bandet. 30 sek på hastighet 16 och sedan hoppa av och vila i 30 sek, hoppa på igen i 30 osv. Det var skitjobbigt.

Linne Anniluce * Byxor Nike * Tröja Puma * Skor Nike *
Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer
glitzybloggen

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. söna

    seriöst vill du end up lookin like a man? träna då och då men du ska väl inte ha mer muskler än din kille.. inte för att jag har ett honom vet inte hur hans kropp ser ut men om han tänder på dina muskler e han nog bög =)

  2. glitzy

    jenny: ja, jag tar tag i handtagen och sätter fötterna på sidan av bandet och sedan hoppas jag på igen..men jag håller i handtagen tills fötterna är i fart med bandet sedan släpper jag

  3. jenny

    åh vad duktig du är!! men hur hoppar du på/av ett löpband med hastighet 16 utan att bryta fötterna av dig? Ställer du dig på sidan liksom?

  4. glitzy

    tifertass: protein är en viktig byggsten för dina muskler så vill du få dom att växa får du proppa i dig protein..jag är jättedålig på det och hade förmodligen fått bättre resultat om jag vore lite duktigare…i höst ska jag försöka propa i mig minst en drink extra per dag

  5. Tigertass

    Tjena! Tänkte bara höra om du märker någon skillnad i träningen med gainomax och proteinpulvret? Har funderat på att börja med något sådant kosttillskott då det tar förbannat lång tid för mina muskler att återhämta sig, trots att jag fullkomligt tankar mig själv med kolhydrater efter träningspassen. Gör proteinpulvret jätteskillnad (bygger man mycket jämfört med om man inte tar proteinpulver?)?

stats